H2E® DEKARBONIZACIJA
PREVENTIVNO ODRŽAVANJE SPREČAVA PROBLEME SA MOTOROM!

Sertifikovan i naučno dokazan sistem. Smanjuje izduvne gasove koji se proveravaju na tehničkom pregledu za prosečnih 75% kod benzinskih i 60% kod dizel motora. Vraća efikasnost sagorevanja (potrošnju goriva) i performanse motora blizu fabričkih vrednosti. Brz, jednostavan, efikasan i neinvazivan postupak čišćenja motora od naslaga ugljenika.
Manje izduvnih gasova – duži radni vek skupih delova:

Injektor
Prljav

EGR ventil
Začepljen

DPF
Začepljen

Turbina
Prljava

Izduv
Zagušen

Lambda sonda
Zaprljana

Katalizator
Začepljen

Svećica
Prljava

Ventil
Prljav

Usisna grana
Začepljena
h2e čišćenje motora od ugljenika
H2E tretman čišćenja motora primenjiv je na svim vozilima, bez obzira na vrstu fosilnog goriva koje koriste - kao što su dizel, benzin, tečni naftni gas. Redovnim tretiranjem motora H2E gasom, kvarovi uzrokovani nakupljanjem ugljenika smanjuju se do čak 80% Samim tim smanjeni su i troškovi održavanja. H2E tehnologija je primenljiva na automobile, kamione, autobuse, poljoprivredne mašine, teške / lake mašine / opremu.
Koristeći potpuno automatizovanu H2E mašinu za dekarbonizaciju, tehničar u H2E servisu za dekarbonizaciju uklanja naslage ugljenika koje dovode do nepravilnog rada motora. Za manje od 60 minuta vaš motor će raditi kao kad je bio nov.
H2E mašinom za čišćenje ugljenika vodonik i kiseonik gasom izvlači se maskimalan benefit iz dekarbonizacije motora. Razvoj H2E tehnologije trajao je 10 godina. Za odabir optimalnih parametara, sistem u obzir uzima bitne informacije o motoru i uslovima eksploatacije vozila. H2E gas dovodi se na usis vazduha motora i smanjuje do 75% naslaga ugljika koji sprečavaju pravilan rad vašeg motora.



Svi modeli H2E mašina poseduju automatizovan postupak H2E dekarbonizacije namenjen preventivnom održavanju vozila. Sa H2E PRO verzijama mašina iskusni dijagnostičari uspešno otklanjaju kvarove određenih delova motorne grupe. Mašinu za dekarbonizaciju možemo posmatrati i kao uređaj za kontrolu zaprljanosti motora. Dijagnostikovanje da li može pomoći ili ne često je skuplje od samog tretmana, a ako je zamena nekog dela ipak neophodna, novi deo će svakako duže trajati. Prljavi motor kao rezultat nakupljanja naslaga ugljenika velika je pretnja performansama vozila.
